מגבות איכותיות – המדריך | כיצד נבחר את המגבת המושלמת?

כיצד נבחר את המגבת המושלמת?

לרבים מאיתנו ישנו זיכרון מתוק של ביקור במלון בוטיק מדהים, בצימר מפואר או בספא מרשים, שבו פינקו אותנו במגבות גוף ענקיות ויוקרתיות. מיד לאחר שהחופשה תמה, אחד הזיכרונות שנשארים עמנו, הוא של מגבות איכותיות ורכות שהיו בחדר האמבטיה במלון או בצימר, ואז מתגנבת לראשנו המחשבה, כיצד ניתן להשיג מגבות איכות מפנקות כאלו שכיף להתעטף בהן גם שעות לאחר האמבטיה? כתבה זו תסקור את עולם מגבות היוקרה ותענה על השאלה: כיצד ניתן להעתיק את התחושה המפנקת והמלטפת הזכורה לנו מהחופשה אל חדר האמבטיה הפרטי בביתנו?

איך בוחרים מגבות רחצה איכותיות?

אז שמנו פעמינו אל החנות, והתחלנו למשש את המגבות השונות. רוב הסיכויים שהבחירה שלנו תיפול על המגבות שיהיו רכות ויעניקו לנו את תחושת המגע הנעימה ביותר. על פי רוב מגבות אלו שנתקל בהן בחנות יהיו עבות וישדרו לנו תחושה של איכות. אולם לרובנו צפויה אכזבה קשה לאחר שנכבס את המגבות בפעם הראשונה, הרכות שחשנו בעת הרכישה של המגבת בחנות נעלמה כלא הייתה, וכעת מה שנותר לנו הוא מגבות קשות ומחוספסות אשר איבדו משמעותית מהעובי שלהן, וכאילו כדי להוסיף חטא על פשע, יכולת הספיגה של המגבות שרכשנו בכסף רב היא נמוכה ביותר, עד לא קיימת לעיתים. התחושה שלנו בשלב הזה היא שהוליכו אותנו שולל. אז איך נמנע מלהגיע למצב הזה? בהמשך הכתבה יינתן מענה לשאלה: אילו נתונים יש לבדוק על מנת לבחור את מגבת היוקרה המפנקת לבית?
מתברר שחוש המישוש לא מספיק כשרוצים לבחור מגבות גוף יוקרתית, ויש לשים לב לכמה פרמטרים נוספים, לפני שרוכשים לבית מגבות רחצה איכותיות.

ששת הפרמטרים שיעזרו לכם לבחור מגבת גוף איכותית הם:

1. מחיר

המחיר הוא כמובן פרמטר חשוב: על איכות משלמים, ולכן עבור מגבות גוף ענקיות או גדולות, שהן גם מגבות רחצה יוקרתיות, תצטרכו לשלם יותר מאשר עבור המגבת הממוצעת, אבל מדובר במגבות איכותיות, שיישארו אתכם לאחר הרחצה לתקופה ארוכה – כך שזה שווה את המחיר.

2. צפיפות

שימו לב שככל שהאריגה צפופה יותר, כך מדובר במגבות רחצה איכותיות יותר. הספיגה נוצרת באמצעות מקסום פני השטח של המגבת. מגבות איכותיות יהיו ארוגות בשיטה, שבה יש לולאות צפופות וארוכות משני הצדדים. כך מגדילים את פני השטח ואת יכולת הספיגה של מגבות גוף איכותיות. בחנו היטב את המגבת בחנות וודאו שאין בה פגמים, כמו לולאות או כדורי כותנה. הרי במגבת רחצה איכותית לא תיתקלו בפגמים כאלה.

3. גודל

כולנו אוהבים מגבות גוף גדולות או ענקיות, שעוטפות אותנו היטב לאחר הרחצה, ובהתאם נרצה לרכוש מגבות כאלו לאורחים , כדי לפנק גם אותם, כשהם באים אלינו, לכן שימו לב לגודל של מגבת הרחצה היוקרתית ובחנו היטב אם היא בגודל המתאים.

4. צבע המגבת

בדקו את צבע המגבת בקפידה. מגבות יוקרה לעולם לא יורידו צבע בכביסה. לכן, כשאתם מחפשים מגבות איכותיות, עליכם לשים לב לאיכות הצבע ולגוונים. הצבעים של מגבת היוקרה שאותה תבחרו, צריכים להיות עדינים ורכים. אם הם צבעוניים מדי, זה נתון שצריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

5. משקל

מעבר לבדיקת תחושת המגע של המגבת, עליכם לבדוק את המשקל שלה , מכיוון שמגבות גוף כבדות הן מגבות איכותיות. לכן, בבואכם לבחור מגבות איכותיות ומפנקות, בדקו קודם כל כמה הן שוקלות, מגבות יוקרה הן מגבות ששוקלות הרבה יחסית.

6. החומר ממנו עשויה המגבת

החומר של המגבת משחק תפקיד חשוב, קראו היטב את התוויות. מגבות רחצה איכותיות מיוצרות מסיבי כותנה איכותיים וארוכים. חלק ניכר ממגבות הגוף היוקרתיות עשויות מכותנה סרוקה איכותית. לכן, רכשו אך ורק מגבות רחצה שעשויות מ-100% כותנה סרוקה, שסיביה עברו תהליך סירוק, שבו מוציאים את הסיבים הקצרים ומשאירים רק את האיכותיים.

לסיכום

אם כן, כשאתם מגיעים לבחור מגבות פרימיום, חשוב למשש אותן ולהרגיש, אך זה לא מספיק. כל עוד לא מדובר במגבת רחצה איכותית, גם אם המגבת בחנות נעימה ורכה, הרי שכביסה אחת או שתיים יהפכו אותה לקשה ומחוספסת. מגבות זולות משווקות יחד עם חומר ריכוך, שיורד בכביסה, אך במגבות איכותיות אין צורך בחומר הריכוך, כל עוד הן נארגות כמגבות יוקרה.

חשוב לשים לכלל נתוני הבדיקה: מחיר, צפיפות, גודל, צבע, משקל והחומר ממנו עשויה המגבת אם סיבי המגבת עומדים כמו דשא, זה סימן טוב: במגבות איכותיות הסיבים עומדים, מורגשים ורכים. בעניין בחירת גודל המגבת, חשבו האם אתם צריכים מגבות גוף גדולות או מגבות גוף ענקיות? התאימו את הגודל לגופכם ולנוחות שלכם. אף על פי שהמחיר מצביע על איכות, מגבות פרימיום לא חייבות להיות יקרות כל הזמן – יש לא מעט מגבות איכותיות במבצעים.

בחרתם? מצוין. כעת, כל שנותר הוא לרכוש את המגבת, למלא אמבטיה מפנקת ולהניח את מגבת הגוף הגדולה והרכה בצד, ליהנות מהרחצה, וחשוב יותר – מההתנגבות במגבת יוקרה איכותית. רחצה נעימה!

 

 

דילוג לתוכן