נובמבר: ההטבות שילטפו אתכם

היורה הגיע? חלש לעומת גשם המבצעים וההנחות שצפוי החודש במגבות אלכסנדר. חודש נובמבר הוא הזדמנות ענק בשבילכם לרענן את ארון המקלחת עם מגבות באיכות הכי גבוהה, במחיר הכי נמוך.

נובמבר הוא מופע החימום הכי אינטנסיבי של הכריסמס, וככזה הוא החודש החם של המכירות אונליין. מגבות אלכסנדר מצטרפת אל החגיגה עם מבצעים, הטבות והנחות משתנות במהלך כל החודש, על כל המוצרים.

בנוסף, במשך כל החודש יוצע לרכישה במגבות אלכסנדר מארז ייחודי לנובמבר בלבד, הכולל 4 מגבות פרימיום ענקיות בגודל 90/150 ובמשקל 700 גרם, ב-519 ש״ח בלבד (במקום 600 ש״ח).

 לצפיה במארז לחץ כאן>>מבצע מיוחד לנובמבר

 

פתחו יומנים, ואל תפספסו את התאריכים הבאים:

 

 8-9.11: ShoppingILשופינג IL

חג הקניות ברשת הישראלי בחסות Google הוא חגיגת שופינג חד-שנתית שמאפשרת לכם לגהץ את האשראי עם אפס נקיפות מצפון. אלפי מוצרים בהנחות ענק, ניחוח של כריסמס בכחול-לבן.

11.11: יום הרווקים הסינייום הרווקים הסיני

סין סובלת מן המכה ה-11: מכת רווקים. אם ניקח את העובדה שמספר הגברים בסין עולה משמעותית על מספר הנשים, ונתבל אותה במנטאליות של אמונות טפלות – נקבל יום שמי שחוגג אותו ״כראוי״ זוכה, כביכול, לזיווג מוצלח ב-11.12. הגיוני או לא, מה שחשוב הוא שבשנים האחרונות הפך היום האי-זוגי הזה למסיבה עולמית של קניות, אשר חרגה מזמן מהארנקים של רווקים סיניים מתוסכלים.

24.11: בלאק פריידייבלאק פריידי

״יום שישי השחור״ פותח רשמית את עונת המכירות לקראת חג המולד, והוא חל ביום שישי הרביעי של חודש נובמבר. הוא מתאפיין במבצעי רצפה מטורפים, ורושם בכל שנה שיאי צרכנות בארצות הברית. הישראלים לא מאחרים להצטרף לפייסטה.

27.11: סייבר מאנדיי   סייבר מאנדי

יום קניות מהעמוסים בשנה, החל לפני חג ההודיה. מה שמייחד אותו מה״בלאק פריידיי״ הוא שבניגוד לראשון – ה״סייבר מאנדיי״ חולש רק על הקניות אונליין.

 

אז אם חשקה נפשכם להתחדש בחלוק פרימיום עבה, כזה שלא יתחשק לכם להחליף במכנסיים כשתאלצו לצאת מהבית, או שאתם חולמים להלביש מחדש את מדף המגבות שלכם בפריטים הכי איכותיים שיש – נובמבר הוא החודש שלכם. חכם סיני רווק אמר פעם שמי שלא קונה בנובמבר, משלם הרבה יותר בדצמבר…

דילוג לתוכן